May 31, 2010

Gaultier/ Hermès: End of an era

 

The extroverted designer started to design the Prêt-à-Porter line for Hermès 7 years ago… now he leaves that era behind to focus on his on his own collection.


GAULTIER

 

Die Models der Prêt-à-Porter-Show von Hermès ließ Gaultier gut behütet über den Runway laufen.
Der Mann der schon 1990 Madonna mit spitzen Busen-Bustier hat auf die Bühne treten lassen, wird seiner Kreativität nun in der kommenden Saison das letzte Mal für Hermès freien Lauf lassen.
Ich bin mir aber trotzdem sicher, dass wir nach wie vor noch einiges von dem “Enfant terrible” hören werden!!!

No comments:

"See, the poor dream all their lives of getting enough to eat and looking like the rich.
And what do the rich dream of?

Losing weight and looking like the poor."
There was an error in this gadget